5.000-hp ηλεκτρικό dragster με 8 παγκόσμια ρεκόρ

Κορυφαία βενζινοκινητα τέρατα καυσίμων ενάντια σε : 5,000-hp ηλεκτρικό dragster που έχει 8 παγκόσμια ρεκόρ στο ενεργητικό του.
Μια αυστραλιανή εταιρεία εργάζεται από το μηδέν για να κατασκευάσει το μεγαλύτερο, κακότερο ηλεκτρικό κινητήρα που συνδέεται πάντα με ένα σύνολο τροχών. Το κορυφαίο EV Racing στοχεύει να τερματίσει με βίαιο τρόπο την κυριαρχία των αυτοκινήτων Top Fuel που αναπνέουν από τη φωτιά στη λωρίδα σύρματος και την επιτάχυνση της επιτάχυνσης και των παγκόσμιων ρεκόρ landspeed για εκκίνηση.

Η τελευταία πρόκληση

Ο πόλος έλξης στα 0-400μ είναι μία από τις πιο καθαρές δοκιμές της απόδοσης του οχήματος και εξακολουθεί να ελέγχεται από τη μηχανή καύσης. και συγκεκριμένα, την κλάση Top Fuel.

Αυτοί οι γιγαντιαίοι, μεταλλαγμένοι αναπνευστήρες πυρκαγιάς των 10.000 ιπποειδών απορροφούν πάνω από 20 γαλόνια καυσίμου νιτρομεθανίου κατά τη διάρκεια ενός περάσματος. Οι ανοιχτές κεφαλές εξάτμισης των 150 δισεκατομμυρίων αυτιών είναι κεκλιμένες προς τα πάνω και ωθούν αρκετά αέρια για να δώσουν στο αυτοκίνητο επιπλέον δύναμη 1,100 λιβρών για να βοηθήσουν στο σχεδόν αδύνατο καθήκον να κολλήσει τα γιγαντιαία πίσω ελαστικά στη ράβδο σύρματος .
Ο φόβος δεν καλύπτει αυτά τα πράγματα. Μέσα σε 0,8 δευτερόλεπτα από την εκτόξευση, κάνουν περισσότερα από 100 μίλια / ώρα και τρέχουν ένα τέταρτο μίλι σε 4,5 δευτερόλεπτα, χτυπώντας μέχρι τα 332 μίλια / ώρα στη γραμμή τερματισμού. Αυτό είναι στην Αυστραλία, το οποίο είναι το μόνο μέρος που τους επιτρέπει ακόμα να τρέξουν τόσο μακριά. Ο υπόλοιπος κόσμος αποφάσισε χρόνια πριν ότι οι κορυφαίες ταχύτητες έβγαιναν εκτός ελέγχου και μόνο τους τρέχουν περίπου τα τρία τέταρτα αυτής της απόστασης … διατηρώντας τις μέγιστες ταχύτητες σε πολύ ασφαλέστερη ταχύτητα 328,8 mph.

Ο Fragomeni και η ομάδα του δεν χρειάστηκε μόνο να κατασκευάσουν ένα αυτοκίνητο. Οι ηλεκτροκινητήρες εκτός δρόμου, οι μετατροπείς και τα πακέτα μπαταριών απλά δεν μπορούν να παράγουν και να χειριστούν τους τεράστιους ρυθμούς ισχύος και αποφόρτισης που απαιτεί αυτή η εργασία. Έτσι, χρησιμοποιώντας μοντέλα αεροναυπηγικής τεχνολογίας αιχμής, παραγωγή προσθέτων και γενετική σχεδίαση, η ομάδα έχει περάσει το καλύτερο μέρος των τελευταίων επτά ετών που εργάζονται για την προσαρμοσμένη μηχανική του κινητήρα.

Εάν αυτό το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στις δυνατότητές του, θα είναι μια θεμελιώδης επανάσταση στο άθλημα των αγώνων έλξης. Ο κινητήρας 1.000-volt, 5.000-ιπποδύναμης ιπποδύναμης μπορεί να μην πέσει κάτω από τις τιμές κορυφής ισχύος των αυτοκινήτων Top Fuel, αλλά θα παράγει ροπή στρέψης μεγαλύτερη από 17.000 λίβρες (23.049 Nm) από μηδενικές στροφές ανά λεπτό, “ανά επανάσταση, και θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τους μυς του με πολύ πιο ελεγχόμενο τρόπο από τα αυτοκίνητα καύσης.

Η ομάδα πιστεύει ότι δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να κτυπήσει τα αυτοκίνητα Top Fuel στο δικό τους παιχνίδι, σύμφωνα με τους δικούς τους κανόνες, ενώ η Australian National Drag Racing Association (ANDRA) συμφώνησε να αφήσει το Top EV αυτοκίνητο μαζί με τα Top Fuel αυτοκίνητα μόλις είναι καθιερωμένος.

Εάν όλα πάνε να σχεδιάσουν και χτύπησαν το καλύτερο από τον κόσμο της καύσης, τα πράγματα θα μπορούσαν να γίνουν πραγματικά ενδιαφέροντα. Ελευθερωμένος από τους περιορισμούς των κανονισμών Top Fuel, η ομάδα Top EV θέλει να αρχίσει να εκτελεί μια σειρά από άλλες νέες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να κάνουν το αυτοκίνητο σημαντικά πιο γρήγορο και ασφαλέστερο.

Και ενώ οι χρόνοι επιτάχυνσης είναι ο σαφής στόχος εδώ, η ομάδα στοχεύει επίσης σε ρεκόρ εδάφους που βασίζεται στην άσφαλτο, καθώς επίσης και με στόχο το ήμισυ της ταχύτητας του ήχου περίπου στα 612 km / h (380 mph), κάτω από ένα αεροπλάνο διάδρομος αεροδρομίου. Αυτές είναι άγριες επικίνδυνες προσπάθειες, επιταχύνοντας τρομακτικές ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας σε ταχύτητες που ελέγχουν τα εξωτερικά όρια του ελέγχου.