Από 11.190 ευρώ το νέο Hyundai i10 στην ελληνική αγορά

Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 ήρθε στην Ελλάδα και διατίθεται με τιμή που ξεκινά από τα €11.190.Υπάρχουν δύο κινητήρες διαθέσιμοι, δύο επιλογές σε ό,τι έχει να κάνει με τη μετάδοση και τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Fresh, Style, Premium και Distinctive).
O εξοπλισμός είναι εξαιρετικά πλούσιος με το πακέτο βοηθημάτων S10 να είναι στάνταρ από τη βασική έκδοση. Χαρακτηριστικό είναι ότι το σύστημα Ιnfotainment με οθόνη 8″, η μεγαλύτερη στην κατηγορία είναι στάνταρ από τη δεύτερη σε επίπεδο εξοπλισμού έκδοση.

Το νέο A-Segment μοντέλο της Hyundai σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα παράγεται στην Ευρώπη. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το ύψος έχει μειωθεί κατά 20 mm ενώ το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 20 mm βελτιώνοντας τις αναλογίες.

Στο εμπρός μέρος, η κεντρική εισαγωγή αέρα που ενσωματώνει τα στρογγυλά φώτα ημέρας LED έγινε πιο στενή και πιο φαρδιά και πλέον έχει το χαρακτήρα γρίλιας. Τα φωτιστικά σώματα είναι πιο επιθετικά και σε συνδυασμό με τις δυναμικές γραμμές του καπό και τις πλευρικές εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα κάνουν το i10 να μοιάζει με όχημα μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στο μυώδες προφίλ ξεχωρίζουν τα φουσκώματα που ξεκινούν από τα φωτιστικά σώματα και τονίζουν τα εμπρός και πίσω φτερά, όπως και τα τονισμένα τόξα των τροχών (προαιρετικά διατίθενται ζάντες 16″ με τέσσερις ακτίνες υπό γωνία). Η οροφή μπορεί να βαφτεί σε μαύρο ή κόκκινο χρώμα κάνοντας αντίθεση με κάθε μια από τις 10 διαθέσιμες αποχρώσεις του αμαξώματος (22 συνδυασμοί), ενώ χαρακτηριστικό είναι και το C-Pillar με σχήμα X που φέρει το λογότυπο i10.

Στο πίσω μέρος το μικρό Hyundai έχει “σοβαρέψει” με γωνιώδη φώτα, σπορ προφυλακτήρα, διαχύτη και μια αεροτομή.

Η καμπίνα του νέου i10 είναι σημαντικά αναβαθμισμένη από πλευράς τεχνολογίας και εμφάνισης – με τρισδιάστατο ανάγλυφο σε ταμπλό και πόρτες, μεγάλη οθόνη αφής 8″ στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και 4 συνδυασμούς αποχρώσεων.

Από πλευράς κινητήρων, το i10 θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία με δύο σύνολα – τον τρικύλινδρο 1.0 MP1 με απόδοση 67 PS και 96 Nm ροπής, και τον τετρακύλινδρο 1.2 MPI με απόδοση 84 PS και 118 Nm ροπής. Και τα δύο μοτέρ συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο ή αυτόματο (AMT) κιβώτιο 5 σχέσεων και εξοπλίζονται με σύστημα Stop and Go (ISG).

Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Hyundai SmartSense είναι ένα από τα πιο πλούσια της κατηγορίας αφού περιλαμβάνει Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), High Beam Assist (HBA), Lane Keep Assist System (LKAS), Driver Attention Warning (DAW) και Intelligent Speed Limit Warning (ISLW).

Πηγή :drive.gr/ Γιάννης Κουτσουφλάκης