F1: Προβλήματα στο μονοθέσιο της Ferrari για το 2020;

Την περασμένη εβδομάδα, ο δημοσιογράφος Leo Turrini, που έχει πληροφορίες μέσα από τη Ferrari, είπε ότι τα στοιχεία για το μονοθέσιο του 2020, που ήρθαν από τον προσομοιωτή και την αεροδυναμική σήραγγα, «δεν ικανοποίησαν τους μηχανολόγους».

Και τώρα, επικαλούμενη «αξιόπιστες πηγές μέσα από τη Ferrari», η μεγάλη γερμανική εφημερίδα Auto Bild λέει ότι τα στοιχεία από την αεροδυναμική σήραγγα είναι στην πραγματικότητα «χειρότερα» απ’ ό,τι αναφέρουν τα ρεπορτάζ…

Οι ανταποκριτές της, Ralf Bach και Bianca Garloff, αναφέρουν: «Το μονοθέσιο μπορεί να έχει ένα σοβαρό σφάλμα στην αεροδυναμική του, που ούτε οι ειδικοί στους προσομοιωτές ούτε οι μηχανολόγοι στην αεροδυναμική σήραγγα έχουν καταφέρει να λύσουν».

Πιθανολογούν ότι το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται στο ότι η Ferrari ακολούθησε το δρόμο της Red Bull, δίνοντας μεγάλη γωνία κλίσης στο κάτω μέρος του μονοθεσίου. «Αυτό σε βοηθάει σε κάποιους τομείς», εξηγεί ο πρώην σχεδιαστής F1, Gary Anderson, «αλλά αν κάποιο μικρό πράγμα είναι λάθος, ακολουθεί μια αλυσιδωτή αντίδραση από την εμπρός πτέρυγα. Τότε έχεις ένα σοβαρό πρόβλημα, που δεν είναι εύκολο να επιλυθεί».

Ένα άλλο πρόβλημα για τη Scuderia είναι πως φαίνεται να έχει χάσει τη μάχη απέναντι στις άλλες ομάδες και τη FIA σχετικά με την αμφισβητούμενη νομιμότητα του κινητήρα της το 2019. Ο επικεφαλής της ομάδας, Mattia Binotto, δήλωσε στο επίσημο περιοδικό της Ferrari ότι η πολιτική αντιπαράθεση στην F1 τον έπιασε απροετοίμαστο όταν ανέλαβε πέρσι την ομάδα:

«Είναι ένα μέτωπο όπου δεν μπορείς να χαλαρώσεις την επαγρύπνησή σου, επειδή το να έχεις ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο και καλούς οδηγούς δεν είναι αρκετό. Δεν περίμενα να απαιτείται τόση προσπάθεια», είπε ο Ιταλός. «Νομίζω πως το επίπεδο του ανταγωνισμού δεν ήταν ποτέ τόσο υψηλό. Έχουμε τις προϋποθέσεις για να πάμε καλά, αλλά τίποτε δεν θεωρείται δεδομένο επειδή οι αντίπαλοί μας, όπως κι εμείς, εντείνουν τις προσπάθειές τους να βελτιωθούν.

«Το πλεονέκτημά μας είναι η εξαιρετική στήριξη που δεχόμαστε, και η δύναμη ενός μύθου που θέλουμε να συνεχίσουμε να τροφοδοτούμε με κάθε κόστος».